توضیح مختصر پنل شماره مجازی :

پنل شماره مجازی همانند یک ناحیه کاربری در سایت ها میباشد و وظیفه آن ها ارائه شماره مجازی میباشد . در این پست ما برای شما پنلی را فراهم کرده ایم که بوسیله آن میتوانید شماره مجازی 13 کشور را دریافت کنید . توضیحات این پنل را میتوانید در ادامه مطلب مطالعه کنید .

همانطور که میدانید هر کشور دارای کد کشوری خاصی میباشد همانند کشور عزیزمان ایران که کد کشوری آن 98+ میباشد .

شماره مجازی کشور های موجود در این پنل :


USA +1
آمریکا

55+ Brazil

برزیل
Myanmar +95
میانمار
Cambodia +855
کامبوج
Vietnam +84
وییتنام
HongKong +852
هنگ کنک
Macau +853
ماکائو
Malaysia +60
مالزی
Philippines +63
فیلیپین
Indonesia +62
اندونزی
Thailand +66
تایلند
Russia +7
روسیه
Egypt +20
مصر
Australia +61
استرالیا
South Africa +27
آفریقای جنوبی
United Kingdom +44
بریتانیا
Chinese +86
چین
Kenya +254
کنیا
Lao +856
لائوس

توضیحات بیشتر در مورد پنل و نحوه دریافت شماره از پنل :

پنل در ابتدا به اندازه 5 دلار توسط ما شارژ گردیده است در صورت تمایل شارژ پنل نیز میتوانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید .

قیمت شماره مجازی 12 کشور با هم متفاوت است برای درک بهتر شما عزیزان ما قیمت هر شماره و تعداد شماره که که میتوان با 5 دلار از پنل دریافت کرد را برایتان شرح داده ایم (توجه داشته باشید قیمت شماره ها در پنل گاهی کم و زیاد میشود این قیمت ها جهت آشنایی شما عزیزان با روال کار آورده شده اند جهت اطلاع از آخرین وضعیت تعداد کشور ها و قیمت کشور ها با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید) :

🔷 قیمت شماره مجازی کشور های برزیل ، ماکائو ، هنگ کنگ ، اندونزی ، مالزی ، کامبوج ، فیلیپین و میانمار $0.30 میباشد که با 5 دلار میتوان تقریبا 16 عدد شماره مجازی دریافت کرد .

🔷 قیمت شماره مجازی کشور های ویتنام ، تایلند ، مصر و آفریقای جنوبی $0.40 میباشد که با 5 دلار میتوان تقریبا 12 عدد شماره مجازی دریافت کرد .

🔷 قیمت شماره مجازی کشور چین در این پنل دو نوع میباشد که قیمت یکی $0.135 و دیگری $0.18 میباشد که با 5 دلار میتوان به ترتیب تقریبا 37 و 27 عدد شماره مجازی دریافت کرد .

🔷 قیمت شماره مجازی کشور آمریکا $0.50 میباشد که با 5 دلار میتوان 10 عدد شماره مجازی دریافت کرد.

🔴 گاهی اوقات شماره مجازی برخی کشور ها در پنل ناموجود میشوند که در این صورت باید صبر کنید تا شماره ها موجود شوند و مجددا امتحان کنید .

🔴 با شماره مجازی های این 13 کشور میتوانید در انواع شبکه های اجتماعی مانند تلگرام , اینستاگرام و لاین و ... ثبت نام کنید .

🔴 تعداد کشور های داخل پنل متغیر میباشد یعنی تعداد کشور ها در داخل پنل کم و زیاد میشوند که این مورد مربوط به شرکت ارائه دهنده میباشد.

🔴 این شماره ها به گفته خود پنل شماره های سیمکارت های واقعی هستند که ارائه میشوند این یعنی تمامی این شماره ها بصورت اختصاصی بوده و هر شماره مخصوص یک نفر میباشد .

🔴 شاید شما هم در تلگرام کانال هایی را دیده اید که شماره مجازی این کشور هارا بصورت تکی میفروشند , در واقع آن ها از همین پنل استفاده میکنند و کسب درآمد میکنند , پس شما هم میتوانید با تهیه این پنل شروع به کسب درآمد کنید.

نحوه تهیه پنل :

بعد از سفارش و تکمیل فرآیند پرداخت طی چند ساعت پنل برای شما ساخته و 5 دلار شارژ میشود سپس مشخصات ورود به پنل به علاوه فیلم آموزشی کار با پنل و نحوه دریافت شماره از پنل به ایمیل شما ارسال میگردد .

توجه داشته باشید اگر در هنگام پرداخت در قسمت توضیحات آیدی تگرام خود را نیز وارد کنید تیم پشتیبانی ما سفارش شما را به آیدی تلگرامی ( پی وی ) شما نیز ارسال میکنند .

 

سفارش پنل با اعتبار 5 دلار با پشتیبانی در ارتباط باشید