شماره مجازی آمریکا یکی از بهترین شماره ها برای فعالسازی تلگرام میباشد . در این آموزش شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای تلگرام بدون محدودیت یعنی هر چند تا که مایل باشید شماره مجازی آمریکا بسازید . در واقع شماره مجازی ها اکانت هایی مانند اکانت اصلی تلگرام شما میباشند فقط با این تفاوت که سیمکارتی برای این شماره ها وجود ندارد و شما اگر از ریپورت شدن خود نگران هستید میتوانید با این اکانت ها به تبلیغ کانال یا گروه خود بپردازید . این شماره ها برای ساخت ربات هم یکی از بهترین گزینه هاست .

در این آموزش شما روش های دریافت شماره مجازی آمریکا بصورت رایگان را یاد خواهید گرفت , فعلا دو روش برای دریافت شماره مجازی آمریکا بصورت رایگان وجود دارد که هر دو روش در این آموزش گنجانده شده است .

همچنین از این شماره ها میتوانید کسب درآمد کنید یعنی شماره هایی که با این آموزش دریافت میکنید را میتوانید بفروش برسانید . از این روش برای افزایش اعضای کانال نیز میتوانید استفاده کنید برای اینکه در ساخت شماره محدودیتی وجود ندارد میتوانید بصورت انبوه شماره بسازید و داخل کانال و گروه خود یا دیگران اد کنید و از این کار هم مانند ادد ممبرهاکسب درآمد کنید .

 

🔰 دانلود فیلم آموزشی با کیفیت عالی 🔰

🔵 بطور خلاصه مزایا و کاربرد های شماره مجازی آمریکا :

✅ افزایش اعضای کانال

✅ کسب درآمد از فروش شماره ها

✅ کسب درآمد از اد ممبر

✅ بهترین شماره برای ربات تبچی

✅ بهترین گزینه برای ربات ضد لینک

✅ ورود به تلگرام بصورت ناشناس

✅ تبلیغ در گروه ها بدون نگرانی از ریپورت شده اکانت اصلی

و ...

آموزش رفع ریپورتی شماره های مجازی آمریکا 

هر شماره مجازی فرقی نمیکند کدام کشور باشد در ابتدا بصورت ریپورت عرضه میشود .  این شماره ها بعد از گذشت چند روز از حالت ریپورتی بطور خودکار  خارج میشوند اما اگر دوستان عزیزمان میخواهند فرآیند رفع ریپورتی شماره مجازی آن ها سریعتر انجام گیرد از فیلم آموزشی زیر میتوانند استفاده کنند .

 

🔰دانلود فیلم آموزشی با کیفیت عالی🔰

 

آموزش ساخت چندین اکانت تلگرام در گوشی و کامپیوتر(کلیک کنید)